Kategórie

PODPORA

Snažíme sa predávať čo najkvalitnejší tovar, ale každé zariadenie sa môže pokaziť. Pokiaľ k tomu dôjde, neváhajte nás kontaktovať na E - Mail: sales@worlds.sk. Nemusí ísť vždy o poruchu, ktorá si vyžaduje začatie Reklamačného procesu. Často sa stáva, že je možné túto závadu odstrániť aj svojpomocne.

Zavolajte nám prosím, alebo napíšte a uveďte popis závady. Spoločne sa pokúsime Vašu závadu odstrániť. Pokiaľ je nevyhnutné začatie Reklamačného procesu, postupujte prosím podľa Reklamačných podmienok alebo podľa inštrukcií Ako vybaviť Reklamáciu Vášho tovaru, ktoré sú umiestnené v dolnej časti každej stránky

Takisto, pokiaľ by ste potrebovali vedieť napr. technický postup pre údržbu Vášho zariadenia, softvérový postup, pre opravu, alebo nastavenie Vášho počítača, napíšte nám prosím. Ak potrebujete manuál pre Vaše zariadenie, radi Vám ho poskytneme.

Rôzne technologické postupy pre údržbu, opravu, návody a manuály, budeme postupne uverejňovať v samostatnej sekcii. Pokiaľ by ste tam niečím chceli prispieť, po posúdení Vášho príspevku, ho radi uverejníme.

Back to Top